onsdag 31 augusti 2011

Its like to livin in a dream

Är så glad och peppad just nu , har varit peppad hela dagen. Min kropp gungar mer och mer , armarna kastar sig ut åt olika håll och huvudet vill till både höger och vänster.
Har kollat runt hur mitt schema kommer se ut , vad gäller dans och träning , och jag tror att mha rätt kost til detta så kommer det göra underverk med mig , både insidan och utsidan :D
Såhär kommer det alltså se ut:



Måndag
Idrott
 Ev Actic
Ev Dans


Tisdag

Ev actic
Jazz 3



Onsdag
Balett
Improvisation komposition
Jazz
Street 3

Ev Dancehall
Torsdag
Jazz
Improvisation komposition
Mage/rygg

Ev Zumba

Fredag
VILODAG
Ev , lite dans




Lördag
VILODAG




Söndag
Kettlebells






Blir en hel del dans , speciellt jazz, inte mig emot! Har skrivit ev där jag inte vet säkert , men att det troligen kommer bli om inget annat kommer ivägen eller om jag inte har ork nån dag. Kanske går nån promenad extra eller något , får la se helt enkelt. Men jag är taggad , det hela kör igång på riktigt på måndag!
Nu taggar jag bara allt jag har för att det ska gå vägen.
Börjar med att starta dagen med en bra frukost , och ska få i mig mycket näringsämnen och proteiner. Ska bygga mer muskler , och få bort mer fett.
Men som sagt , jag längtar , och jag är lycklig.
Its like to livin in a dream

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar